donderdag 10 mei 2012

Flashmob in Antwerpen

Ik vind flashmobs super en kan er naar blijven kijken. Er straalt zoveel energie en plezier vanaf! In september 2009 plaatste ik deze al op ons Canadese blog. Vandaag kreeg ik, via een FB post van een Nederlandse kennis in Canada, deze onder ogen en ik moet zeggen: Al doen er minder mensen aan mee en ziet het er minder strak uit, deze flashmob is veel leuker.

Opgenomen in het centraal station van Antwerpen ter gelegenheid van het programma "Op zoek naar Maria" danst een hele groep op de muziek van 'Do, Re, Mi'. Jeugdsentiment, ja ik weet het, dat maakt het waarschijnlijk zo leuk. En dan de gezichten van al die nietsvermoedende voorbijgangers/reizigers...

Ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik!

Doe, a deer a female deer
Ray, a drop of golden sun
Me, a name I call myself
Far, a long long way to run


3 opmerkingen:

  1. De meeste spectaculaire flash mob vind ik nog steeds die van "black eyed peas" voor Oprah!
    Men kreeg hiervoor ZOveel mensen op de been in de straten van Chicago, gewoon WAANZINNIG!
    Maar deze in Antwerpen vond ik ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut, die had ik toen ook op mijn blog gezet (zie link), maar Do, Re, Mi blijft zooo'n leuk liedje!

      Verwijderen