maandag 30 mei 2011

Dag man met auto!

Vanavond vertrekt Martijn naar Zurich.

De afgelopen weken heb ik steeds spullen voor hem apart gelegd en sinds gisteren zijn daar ook zijn kleren bij gekomen - al zou je aan onze kledingkast niet zien dat hij weg is... De koffers waren op zijn pakken en toilettas na al helemaal ingepakt, maar, bedacht Martijn zich op het laatste moment, "Als ik toch voor 2 extra stuks bagage moet betalen, dan kan ik het gewicht ook maar beter helemaal gebruiken." Daar had hij natuurlijk gelijk in, dus werd Julia's kampeerbedje in de grootste koffer gestopt (paste precies) en de koffer links en rechts opgevuld met extra spullen. Martijns kleren verhuisden we naar de grote reistas.

We hebben vroeg en makkelijk gegeten (lees: McDonald's), want Martijns vlucht vertrekt om 9 uur en hij moet op tijd op het vliegveld zijn. Dus even na zessen ging alles mijn autootje in en na flink wat knuffels aan de kinderen en ondergetekende, kroop hij achter het stuur en reed weg. Tot over een kleine 4 weken! En auto: Bedankt voor 3,5 jaar trouwe dienst, je hebt me nooit in de kou laten staan!

Bah, ik vind het helemaal niet leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten