zaterdag 7 mei 2011

Alles moet weg!

Nog geen jaar geleden zat ik met een meer dan dikke buik in de gloeiend hete zon op mijn bankje op de veranda, hopend dat alle zooi als bij toverslag zou verdwijnen. Nu hebben we toen aardig wat handel kunnen verkopen, maar er bleef toch ook wat over. Vandaag moest echt alles weg!

De oprit stond weer vol met huisraad; wat bijzettafeltjes, lampen, tuinset, wat kinderspullen en alle troep die we vorige keer niet hadden verkocht. Ook had ik een lijst gemaakt van de grotere meubels en elektrische apparatuur die we wilden verkopen, maar nog tot eind juni nodig hadden (ik noem bijvoorbeeld ons bed, Jesper's bed, de Dyson, staafmixer, föhn, autostoeltje, etc.) . Allemaal spullen die we in Zwitserland niet kunnen gebruiken vanwege of een afwijkende maatvoering of ander voltage. Aan het eind van de ochtend waren we veel kwijtgeraakt en op een paar items na hebben we de laatste spullen in een doos aan het eind van de oprit neergezet: "Free".

Van alles dat nu over is, stuur ik binnenkort een lijst naar alle vrienden en bekenden hier en ik kan het ook nog op Kijiji (soort Marktplaats) zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten